به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح جهرم»، صبح امروز تجمع بزرگ خانواده سلامت جهرم به مناسبت محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا به مراکز علمی و درمانی، با حضور گسترده اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد.
حسین حکیم الهی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم، در این مراسم با بیان اینکه مراکز درمانی، کارخانجات داروسازی و مراکز زیربنایی کشور، همواره مورد حمله دشمنان قرار گرفته است”، اعلام کرد: حملات اخیر از سوی دشمنان نشاندهنده عصبانیت و ناامیدی آنها از مقاومت ملت بزرگ ایران است.
وی همچنین تاکید کرد: پاسخی که ما میتوانیم به این دشمنان بدهیم، تنها مقاومت و اتحاد است. باید زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی و با تبعیت از مقام معظم رهبری با هم متحد باشیم و در برابر دشمن ایستادگی کنیم.
حکیم الهی در ادامه افزود: آموزش به قوت خودش باقی است و ما به عنوان کادر درمان، تا آنجا که توان داریم، به ارائه خدمات درمانی به مردم عزیز ادامه خواهیم داد.” او بر عزم و اراده کادر درمان در ارائه خدمات به بیماران تأکید کرد و گفت: “ما هرگز از انجام وظایف خود غافل نخواهیم شد.
این تجمع با شعارهای مختلف و همبستگی اعضای خانواده سلامت کشور، نمادی از همصدایی در دفاع از ارزشها و حقوق ملت ایران بود. حاضران با ابراز انزجار و اعتراض نسبت به رفتارهای خصمانه دشمنان، بر عزم خود در حمایت از علم و سلامت تأکید کردند و دعوت به اتحاد و همدلی کردند.
آغاز گردهافشانی ۷۰۰ هکتار انجیرستان دیم جهرم

























دیدگاهتان را بنویسید